Thursday, November 28, 2013

Simple Christmas Door Wreath

Egyszerű karácsonyi ajtódísz 
DIY >> Decoration 


Hello Everybody! Can you remember me? Sorry for the long silence but this year was much more harder than I could imagine. The situation became not much better, but I thought I could try it again even under some changed circumstances. I hope if something must really go on that will go on, indeed. Let's start it rigth now!

Helló Mindenkinek! Emlékeztek még rám? Sajnálom a hosszúra nyúlt hallgatást, de ez az év még annál is nehezebb volt, mint azt eleinte gondoltam. A helyzet nem lett még sokkal jobb, de gondoltam megpróbálhatnám újra, akár még a megváltozott körülmények ellenére is. Igazán remélem, hogy ha valaminek tényleg mennie kell, akkor menni is fog. Fogjunk is rögtön hozzá!

For the first time I'd call your attention for this door wreath that I made this week. I was glad that this year I could start with the Christmas preparation in time. I had the picture of a simple wreath in my mind, and lucky for me we have quite a nice bushes in the garden to collect enough branches for it. I used simply some pyracantha branches, wreathed them tightly around fixing with some thin wire, and fiinally tied a nice knot on it. Only some natural beauty for getting the Christmas spirit...

Az első alkalommal felhívnám a figyelmeteket erre az ajtódíszre, amit a héten készítettem. Nagyon örültem annak, hogy ebben az évben végre időben el tudtam kezdeni a karácsonyi készülődést. A gondolataimban már ott lebegett egy igazán egyszerű koszorú képe, és szerencsére a kertben már sok szép, méretes bokor van. Így aztán gyűjtöttem némi tűztövis ágat, szorosan körbefogtam őket, egy vékony dróttal rögzítettem, végül csak egy csinos masnit kapott. Íme egy kis természetes szépség a karácsonyi hangulat jegyében...



0 megjegyzés:

Post a Comment