Tuesday, July 31, 2012

Floating Flowers

Úszó virágok  
FASHION ›› Outfits  


On the last day of our vacation by Lake Balaton we could not resist having a sailing trip with Talizmán Yacht. I didn't really tuned my outfit for this trip - i.e. nothing nautical or so - it was not the only program for that day, additionally the weather turned to little cold. I decided to make a new variation for my floral pants, simply combining with black and crispy white. I attached some mood pictures to the end of post, enjoy them!

A balatoni vakációnk utolsó napján nem tudtuk megállni, és befizettünk egy sétahajózásra a Talizmán jachtra. Nem mondhatni, hogy az öltözékem a hajókázáshoz igazítottam - ti. valami matrózminta vagy ilyesmi -, de nem ez volt aznap az egyetlen programunk, és az idő is hűvösre fordult. Így aztán úgy döntöttem a virágmintás nadrágomhoz állítok össze egy új variációt: egyszerűen feketével és ropogós fehérrel kombináltam. Néhány hangulatképet is beszúrtam a poszt végére, nézegessétek!







5 megjegyzés:

Szilvi Gardróbja said...

Nekem is van ilyen nadrágom, ugye,h nagyon jó!! csini az összeállítás :)

Neche said...

It looks so much fun. I love your pants


I am following, Please follow me back at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

Raliat Oyinlola said...

Love your pants and how you styled them! Great Post!

xoxo
Raliat O.
http://rallydfashionfanatic.blogspot.com

Andrea said...

@Szilvi:
köszi szépen! Igen, láttam, te királykékkel párosítottad, ha jól emlékszem, én még olyat nem tettem fel. Részemről az idény talán legjobb vételéről beszélhetek: olcsó volt, divatos, kényelmes és sokféleképpen kihasználható.

Andrea said...

@Neche and @Raliat:
thank you, Girls!

Post a Comment