Monday, July 30, 2012

Stripe with Stripe

Csík a csíkkal  
FASHION >> Outfits  


I know, I know, our camera is not really proper for night photos but I really wanted to publish this ensemble, and what to do, by the time we came to making photos the night was falling. Going along the rough way of pattern mixing I made a small step to combine different colored stripes. Not a big progress, isn't it? But I liked it. With a a favourite nautical details the blue jeans and white blazer combo had got a bit of fun.

Tudom, tudom, a kameránk nem igazán megfelelő az esti fényviszonyokhoz, de meg szerettem volna mutatni ezt az összeállítást, és mit csináljunk, mire a fotózáshoz értünk, beesteledett. Nos, a mintakeverés rögös útján haladva tettem egy apró lépést, és különböző színű csíkokat kombináltam össze. Nem nagy haladás, ugye? De én azért szerettem. A kedvenc tengerész részletekkel feldobva a kék farmer és fehér zakó kombó egy kis vidámságot kapott.




0 megjegyzés:

Post a Comment