Friday, July 13, 2012

Dark Blue Dress

Sötétkék ruha  
FASHION >> Outfits


Frankly saying it is not easy to find a dress for my figure that's exactly why I was so happy when it turned out that this dress fits to me. I loved the plaid pattern, the classic dark blue and lilac color combo, not to mention the cut, the collar detail and the pockets. It was hard to find a day with perfect weather, too, since this is rather a spring dress, but I wanted to wear it with bare legs. I guess I succeeded to find a good balance with accessorizing as well. I wish I'd have more good purchase like this!

Őszintén szólva nem könnyű az alakomra ruhát találni, és pontosan ezért voltam olyan boldog, amikor kiderült, ez a ruha passzol rám. Szeretem a kockás mintáját, a klasszikus sötétkék és lila színkombinációt, nem beszélve a szabásáról, a kis galléros megoldásról, és a zsebekről. Nehéz volt a megfelelő napot a tökéletes időjárással is megtalálni, ugyanis ez inkább egy tavaszi ruha, de én most harisnya nélkül szerettem volna viselni. Nekem úgy tűnik sikerült jó egyensúlyt találni a kiegészítőkkel is. Bárcsak több ilyen jó vételem lenne!





0 megjegyzés:

Post a Comment