Thursday, July 26, 2012

Daily Shoes Week 29

Napi cipők 29.hét  
FASHION ›› Topanka  

Last week I had a regular one. Additionally the climate became much more friendly so in the beginning of week I could wear funny colored jeans again. I finally found a possibility to walk my other "crazy shoes" as well, this leopard patterned number with red pearls. Soon there will come the outfit post as well, but as usual I'm in a little late with posting. But back to these sandals, if I want to boast a little bit I'd say with the pearl embellishment it reminds me a little for famous Kanye West/Giuseppe Zanotti white pearl sandals. Okay, I'm just joking ...

A múlt hét szokványosan telt. Ráadásul a klíma is sokkal barátságosabb lett, így a hét elején ismét bevethettem a vidám színes farmerokat. Végre találtam lehetőséget arra is, hogy megsétáltassam egy másik "őrült cipőmet", ezt a leopárd mintás piros gyöngyös darabot. Hamarosan outfit poszt is lesz vele, de mint általában, kissé csúszásban vagyok a posztokkal. No de vissza a szandálhoz, ha egy kicsit nagyzolni szeretnék, azt is mondhatnám, hogy ezzel a gyöngy díszítéssel picikét emlékeztet engem a híres Kanye West/Giuseppe Zanotti fehér gyöngyös szandálra. Na jó, csak vicceltem ... 




0 megjegyzés:

Post a Comment