Saturday, November 5, 2016

Retro

Retro
FASHION » Outfits


I made a little experiment with wide leg pants: I think this cut is not the best for me, you know it is rather recommended for those long legged tall and slim girls ... well, that's not me :) But adding high-heeled shoes may helped a bit. These F&F pants have jeans-like linen fabric, so very comfortable to wear. I decided to strengthen the retro feeling with all the other items. The tan cord blazer is a real vintage piece: I bought it more than 20 years ago ... and yes, I wear it quite regularly.

Kísérleteztem egy kicsit a széles szárú nadrágokkal: úgy gondolom, ez a szabás nem a legjobb számomra, inkább a hosszúlábú, magas és vékony lányokon mutat jól ... nos, ez nem én vagyok :) De magassarkú cipőt hozzáadva talán javítottunk a hatáson. Ennek az F&F nadrágnak egy farmerszerű, lenvászon anyaga van, szóval nagyon kényelmes viselet. Úgy döntöttem, hogy a többi ruhadarabbal is ráerősítek a retro hatásra. A mustárszínű kord zakó pedig egy valódi vintage darab: több mint 20 éve vettem ... és igen, azóta is gyakran viselem.







Thanks for stopping by! / Köszi, hogy benéztél!
Andrea

0 megjegyzés:

Post a Comment