Saturday, May 12, 2012

Color Blocking

Szín blokkok  
FASHION ›› Outfits  


Color blocking does not count as a new trend, I could see wonderful combinations since last spring on my favorite blogs. But I had to gather some courage: okay I wear two contrasting colors very often, but I wanted to compose a real three color ensemble - without black, white or other neutral color - creating clear blocks at the same time. First I wanted to add some items to my "very" red pants, but then the idea has lit up to used the yellow as base.  So I took this simple blue shirt and lilac cardigan making great layers. Fortunately I've got this lovely yellow clutch and these old purple peep-toe heels to complete the look. On accessories I brought some gold that is harmonizing with yellow, and voila, I was ready!

A "color blocking" (nevezhetjük szín blokkoknak) nem számít már új trendnek, múlt év tavasza óta rengeteg csodálatos kombinációt láthattam kedvenc bloggereimtől. Mégis nekem kellett egy kis bátorságot gyűjtenem: oké, persze, sokszor viselek két hangsúlyos színt egyszerre, de én egy igazi, három színes összeállítást szerettem volna - fekete, fehér vagy más semleges szín nélkül -, ráadásul úgy, hogy egyúttal tiszta blokkokat is alkossak. Először a nagyon piros nadrágomhoz akartam valamit párosítani, de aztán felgyúlt az a bizonyos lámpa, hogy inkább a sárga nadrág legyen a bázis. Szóval vettem ezt  az egyszerű kék inget és lila kardigánt, amik egyben nagyszerű rétegeket is adtak. Szerencsére van egy szuper sárga clutch-om és egy régi kivágott orrú, lilás magassarkúm, amik teljessé tették a megjelenést. Kiegészítőkön még egy kis arany szín csempésztem be, ami harmonizál a sárgával, és voila, már kész is lett!








0 megjegyzés:

Post a Comment