Saturday, September 8, 2012

Metamorphism in the Kitchen

Metamorfózis a konyhában  
GARDEN >> Vegetable garden  


I know the title is funny a little bit but checking the final results on pictures after harvesting these tasteful vegetables I felt like this is a kind of magic. What am I thinking about? Let's check it...

Tudom a cím egy kissé vicces, de miután learattam ezeket az ízletes zöldségeket és megláttam a képeket a végeredményről, olyan érzésem volt, mintha valami varázslat történt volna. Hogy mire gondolok? Nézzük csak...





Most of the kapia pepper and other red peppers were grilled and prepared for a pickle. Further increasing the frozen zucchini stock I peeled and cut them into cubes, but one piece resulted in yoghurt-mint roasted zucchini salad. I had only a small amount of tomatoes so the decision was easy to make a bolognese ragou. Finally the special aubergine cream called "zakuszka": made of charcoal grilled aubergines and kapia peppers adding some onion, carrot and tomato puree, finally cooked with seasoning of salt, pepper and bay leaf. It is one of the best vegetable cream for breakfast.

A kápia paprika nagy részét, valamint a piros paprikákat grilleztük, majd savanyúságot készítettem belőle. Tovább növelve a fagyasztott cukkini készletet többségét meghámoztam és felkockáztam, kivéve egy darabot, ami egy mentás-joghurtos grill cukkini salátában végezte. Csak kevés paradicsom lett most, így a döntés egyszerű volt, főztem egy bolognai ragut. Végezetül a különleges padlizsánkrém, a "zakuszka": faszén parázson sült padlizsánból és kápia paprikából, egy kis répát, hagymát és paradicsompürét hozzáadva, sóval, borssal, babérlevéllel fűszerezve felfőzzük. Ez az egyik legjobb zöldséges paszta reggelire.

0 megjegyzés:

Post a Comment