Thursday, October 18, 2012

Sweater with Gem Embellishment

Pulóver ékkő díszítéssel 
DIY >> Accessory 


Nowadays we are living in a kind of ornaments's era in fashion: statement necklaces and earrings, bold baroque prints, rich arm parties, shining golden brocades. One of the basic elements of these sparkling effects are (faux) gems, they are the centerpieces of necklaces, but also used to jazz up a camouflage jacket. I'm sure most of us already had the idea to make some similar DIY with gems, just like me. One of my favorite combo is a simple sweater with statement necklace, and I thought it can be replaced easily with a sweater embellished by neckline. It was an easy job, have a look at that ...

Napjainkban a túldíszítettség korát éljük a divatban: hatalmas domináns nyakláncok és fülbevalók, erőteljes barokk minták, karkötőkkel gazdagon megrakott karok, aranyosan csillogó brokátok. Ezt a csillogást többek közt a drágakövekre emlékeztető dekorköveknek köszönhetjük, általában ezek a középpontjai a nyakékeknek, de ezzel tuningolják fel például a terepmintás katonai zubbonyokat is. Biztos vagyok benne, hogy már sokunknak megmozgatta a fantáziáját ez a díszítés, hisz könnyen elkészíthető házilag is. Így vagyok ezzel én is, az egyik kedvenc párosításom az egyszerű pulóver nagy csillogós nyaklánccal, ami könnyen kiváltható egy már eredetileg is díszített nyakkivágású darabbal. Könnyű meló volt, nézzétek csak ...


Well, the most complicated part of this DIY was the purchase of materials. I could not find a good place to buy faux gems, there was only one decor shop where I could get some colored gems. But then I went to my favorite floral decor shop to hunt some decor materials for fall home decorations ... and I spotted some candle rings (!) made of exactly the same gems that can be used for sewing. That's it! Regarding sweater I purchased some simple ones on F&F sales which finally fitted well on my upper body, and I decided to add some sparkle to the boring gray number.

From this point on the process was simple: cut out the gems, plan and arrange them on sweater and sew on.

Nos, a projekt legnehezebb része az alapanyagok beszerzése volt. Egyszerűen nem találtam olyan helyet, ahol ilyen köveket vehetnék. Jártam egy olyan dekorboltban, ahol sikerült néhány színes példányt vennem, de ennyi. Aztán egy nap elmentem a kedvenc virágdekoros áruházamba, hogy az őszi lakásdekorációhoz gyűjtsek alapanyagot ... és bumm, megláttam ezeket a gyertyagyűrűket. Pont azokból a varrható dekorkövekből állt, amire szükségem volt, szóval elhoztam. Ami a pulóvert illeti, az F&F leárazásán sikerült megfelelő darabokat találnom, ami végre jól is állt, és úgy döntöttem, hogy az unalmas szürkének fogok egy kis csillogást adni.

Ettől a ponttól aztán már egyszerű a dolog: kivágtam a köveket, elterveztem és elrendeztem őket a pulcsin, és végül felvarrtam.



2 megjegyzés:

Anonymous said...

Nice DIY project and it looks great
http://thirtysomethingchic.wordpress.com/

Andrea said...

Thanks! You should try it as well. :)

Post a Comment