Thursday, January 19, 2012

Black Man Hat

Fekete férfi kalap
FASHION >> Outfits


In previous post I've introduced a brown hat, now the lead is played by this black (man) hat. Because of good weather I've combined it with faux leather jacket and my old friend, this glen check trousers that I sewed a long time ago. To brighten up the set I chose an electric blue sweater which I usually accessorize with this old silver-blue necklace. If I remember well this jewelry was brought by one of my friend from somewhere the Middle East when I was 20, so we can call it either a vintage jewelry, right? :)

Az előző posztban bemutattam egy barna kalapot, most a főszerepet ez a fekete (férfi) kalap kapta. Mivel jó idő volt, ezért egy műbőr dzsekivel és az én régi jó barátommal, ezzel az eszterházi kockás nadrággal kombináltam, amit még nagyon régen varrtam. Hogy feldobjam a szettet, egy élénk kék - mondhatnám electric blue - kötött pulóvert választottam, amihez gyakran hordom ezt az ezüst-kék nyakláncot. Ha jól emlékszem, egy régi barátom hozta nekem valahonnan a Közel-Keletről amikor 20 éves voltam, szóval akár nevezhetnénk vintázs ékszernek is, ugye? :)







0 megjegyzés:

Post a Comment