Saturday, January 21, 2012

Great Haul on Sales

A nagy zsákmány  
FASHION ›› Gardrobe  


Since the winter sales are running I continuosly checked different stores to get proper pieces on good price. I'm concentrating now on spring: I imagined pastel coloured shirts or sweater, and I thought my main colours will be yellow, mint, lilac and red. What was a really missing clothes the yellow ones ... I was just entered to Promod to check whether the electric blue short skirt is on sale... and these pieces just caught my eyes.

How can a fabric testify the spring so perfectly? Light cotton in all the colours of spring, and all of these with this watercolor effect. I felt in love with it. The trousers are also perfect in size, in cut and colour, that was the yellow that I wanted. And now I really have idea to make colour-block set :) The clutch was also looked out for me already before Christmas. And finally the shoes: this high-heeled loafer was a missing piece, I haven't found a nice elegant style yet. And now it has a great cut, comfortable to wear and was 70% off :)

And yes, the price: this is how I could dress almost from top to toe from appr. 45 euro. (Originally I would have been 130 Euro...)

I can hardly wait till spring comes!

Mióta tartanak a téli leárazások folyamatosan nézegettem a boltok kínálatát, hogy valami megfelelő darabot találjak jó áron. Most már elsősorban a tavaszra koncentráltam: pasztel árnyalatú ingek és pulóverek repkedtek a képzeletemben, úgy terveztem, hogy a tavaszi fő színek a sárga, menta, lila és piros lesznek. Ami legjobban hiányzott a ruhatáramból, az a sárga szín ... és akkor beléptem a Promod-ba, hogy megnézzem megvan-e még az az élénk kék színű szoknya ... és akkor megakadt a szemem ezeken a darabokon.

Hogy tudja egy anyag ennyire megtestesíteni a tavaszt? Az ing könnyű pamut anyaga, amin a tavasz szinte összes színe megjelenik, és az egész ezzel a csodálatos vízfesték effekttel. Szerelembe estem vele. A nadrágnak pont megfelelő volt a mérete, csinos a szabása, és pont ez volt az a sárga amire vágytam. Most már igazán van néhány ötletem a colour-blocking-ra :) A clutch-ot már karácsony előtt kinéztem. És végül a cipő: ez a magassarkú loafer fazon még hiányzott a gyűjteményemből, eddig nem találtam igazán szép, elegáns stílusú darabot. És erre íme egy szép formájú, egyben kényelmes darab, ami épp 70%-ra le van árazva.

És igen, az ár: hát így néz ki, amikor az ember lánya szinte tetőtől talpig felöltözik 13600 forintból. (Eredetileg mintegy 40000 forintba került volna a szett...)

Alig várom már a tavaszt!





0 megjegyzés:

Post a Comment