Sunday, April 15, 2012

Pleated Shirt

Pliszírozott blúz
FASHION ›› Outfits


Yes, here it is the new challenge: "WEAR PLEATS"... Soooo, let's see what is the situation with me and the pleats: I love them, they are so feminine, airy and charming ... but usually not on me. I've tried several pleated skirts, long, short, asymmetric ones, but unfortunately neither of them fitted me well. So I've just started to be frustrated when I remembered to this pleated shirt that I've already shown in a vintage set before. I usually wear it with blazers or cardigans, but now I wanted to show you the pleats, so I composed this casually elegant ensemble. Wearing the shirt almost like a jacket with classic black pants and black jewelries, finally a little twist with leopard heels. I hope among the lot of pretty pleated skirts this simple outfit will be appreciated as well. Fingers crossed :)

Igen, itt az újabb kihívás: "Viseljünk pliszírozottat" ... Háááát, lássuk milyen is a viszonyom a pliszírrel: imádom, nagyon nőies, légies és bájos ... csak általában nem rajtam. Rengeteg pliszírozott szoknyát próbáltam már fel, hosszút, rövidet, aszimetrikusat, de sajnos egyik sem állt jól. Már éppen kezdtem csalódott lenni, amikor eszembe jutott ez a pliszírozott blúz, amit egyébként már bemutattam egy vintázs szettben. Általában blézerrel vagy kardigánnal viselem, de most meg szerettem volna mutatni a kis redőket, szóval összehoztam ezt a lezseren elegáns öltözéket. A blúzt szinte zakóként viselve, klasszikus fekete nadrággal és fekete ékszerekkel párosítva, a végén pedig egy kis csavar a leopárd magassarkúval. Remélem a sok csinos pliszírozott szoknya mellett ez az egyszerű összeállítás is megállja majd a helyét. Ujjak keresztbe :)








0 megjegyzés:

Post a Comment