Wednesday, April 18, 2012

Floral with Turquoise

Virágos a türkizzel  
FASHION >> Outfits  


This is the latest outfit from fabular Ghymes shoot by the little trout lake in the garden. I tried to bring a little spring there, though the nature was still so gray but even we liked this contrast. As I told before these floral pants are so versatile, this time I've chosen the hue of turquoise as a main color. I've tuned it for the color of lake and sky ... although I hoped for some sunshine for the proper effect :)

Ez az utolsó öltözék, amit a mesés Gyimesekből hoztam, s amelyet a kertben levő pisztrángos tó mellett kaptunk le. Próbáltam a tavasz becsempészni, habár a természet még igencsak szürke volt, de mi mégis szerettük ezt az kontrasztot. Ahogy korábban is mondtam, ez a nadrág igen sokoldalú, ezúttal a türkizt választottam fő színként. A tó és az ég színéhez szerettem volna hangolni ... habár reménykedtem egy kis napsütésben is a kívánt hatás eléréséhez :)





0 megjegyzés:

Post a Comment