Saturday, April 14, 2012

Wild Wild East

A messzi vadkelet  
FASHION >> Outfits


When I was thinking of what fashion styles would fit to Ghymes' atmosphere my first idea was the coutry style: the wild nature, long grass (rather in summer, unfortunately), big yards, horses. Although I look a little bit Dolly Parton-like - if you know what I mean - I really loved the theme of the photos, so I decided even to share them. Otherwise I liked this ensemble - the mirror showed not so drammatic picture -, especially the pastel tones of plaid shirt and vest. 

Amikor azon gondolkodtam, hogy milyen stílus passzolna leginkább a gyimesi környezethez, az első ötletem a country stílus volt: a vad természet, hosszú fű (sajnos inkább nyáron), hatalmas  udvarok, lovak. Habár eléggé Dolly Partonosan nézek ki a képeken - ha értitek mire gondolok -, de igazán szeretem a fotók témáját, így mégis úgy döntöttem, megosztom a képeket. Egyébként szerettem ezt az összeállítást - a tükör kevésbé dramatikus összhatást mutatott -, különösen a kockás ing és a mellény pasztell tónusait.







0 megjegyzés:

Post a Comment