Friday, August 3, 2012

Lavender Charm

Levendula báj  
FASHION ›› Outfits  


In the big pastel fever of this spring I've decided to search for a perfect light pink pants or jeans. I tried several ones but I always felt: "no, this is not me". And right after I gave up this lavender jeans had just caught my eyes, and I thought: "that's it". It's interesting because this is theoretically a pastel hue but even has so intensive color tone. In the first round I decided to pair it with this patterned top: I'd say this is a tropical floral print, but it reminds me again for some designer stuff, ie. for the exciting prints of Mary Katranzou. Both the pants and the top is from F&F. I'm so satisfied with this brand recently, time to time I can find pieces that reflects to actual trends, additionally the materials and prices competes sometimes with H&M for example. For this delicate effect I have added romantic balerinas and these beautiful colorful earrings.

Az idei tavasz nagy pasztel lázában elhatároztam, hogy keresek magamnak egy tökéletes halvány rózsaszín nadrágot, vagy farmert. Több darabot is felpróbáltam, de valahogy mindig azt éreztem, ez nem én vagyok. Aztán amikor már épp feladtam, megakadt a szemem ezen a levendula lila farmeren, és hirtelen beütött az érzés: "ez lesz az". Érdekes, mert elvileg ez egy pasztel árnyalat, mégis nagyon intenzív a szín tónusa. Első körben ezzel a mintás felsővel párosítottam: azt mondanám, ez egy trópusi virágminta, de egyúttal ismét emlékeztet egy dizájner témára is, ti. Mary Katranzou izgalmas nyomataira. A nadrág és a felső egyaránt F&F darab. Az utóbbi időben nagyon elégedett vagyok ezzel a márkával, időről-időre találok olyan ruhákat, amik megfelelnek az aktuális trendeknek, ráadásul ár és anyagminőség tekintetében felveszik a versenyt, mondjuk a H&M-mel. Ehhez a könnyed összeállításhoz egy romantikus balerinát és ezeket a gyönyörű színes fülbevalókat passzintottam.






0 megjegyzés:

Post a Comment