Thursday, February 9, 2012

Dots and Bubbles

Pöttyök és buborékok  
FASHION >> Outfits  


To break the monotony of coats, and of course to escape from the cold we went last weekend to hang around the Plaza. I like this ensemble: the gray jacket is hanging together with the flower pin and dotted blouse on dress-hanger, too. I was happy to see that lot of streetstyle bloggers wrote posts like "polka dots" in recent years. That way one of my eternal love, the dot pattern met the actual trends. In my opinion dots are so classic and feminine, and if you choose solid ones it will be a timeless item in your gardrobe. I also like to wear my "bubble" necklace for dot patterned pieces, okay, I know I'm not too brave: assembling shape to shape only.
Otherwise we won't choose Plaza for shooting photos in the close future, unfortunately our camera is not good enough for the lights inside, so sorry for the photo quality.
 
Hogy megtörjem a kabátok egyhangúságát, no meg elmeneküljünk a hideg elől, múlt hétvégén plázáztunk egy kicsit. Szeretem ezt az összeállítás: a szürke zakó a kitűzővel és a pöttyös blúzzal együtt lóg a vállfán is. Örömmel nyugtáztam, hogy az utóbbi években sok streetstyle blogger posztol "polka dots" címmel, így megint találkozik az én egyik örök szerelmem a pöttyös minta az aktuális trendekkel. Szerintem a pöttyös egy klasszikusan nőies minta, és a szolid változatai időtlenek. A "buborékos" nyakláncom is előszeretettel viselem pöttyöshöz, na jó tudom nem vagyok túl merész: formát a formával illesztem csak.
Egyébként a pláza nem lesz gyakori helyszín, mert a gépünk nem elég jó az ottani fényekhez, szóval bocs a minőségért.







0 megjegyzés:

Post a Comment