Saturday, February 11, 2012

Raspberry Happy

Málnaszínű boldogság 
FASHION >> Outfits 


Raspberry with whipped cream, yummie... Since long I had a dream to wear this cardigan in snow, I think it's so refreshing to see such a colour in cold snowy winter. Last year I wore it always with black - as my practice in case of bright coloured items. Adding the neutral tones and the deep burgundy of trousers gave me a very soft feeling. Otherwise the cardigan and the coat are also a self-made pieces, a little it always guarantees to be in vogue :) And one last world for the necklace: this is also an old jewelry, I've received it from my husband 10 years ago. I can hardly get rid of old pieces and sometimes I don't mind it. Recently I could recognize that big bold collar-like necklaces are back, mostly to pop a simple sweater. It gave me the inspiration to rehab this item and wear with gray turtle-neck, I hope it works.

Málna tejszínhabbal, nyamiii ... Régi álmom, hogy ezt a kardigánt hóban is viseljem, szerintem olyan frissítő látni ezt a színt a hideg havas télben. Tavaly főleg feketével viseltem - ahogy általában szoktam az erős tónusú ruhadaraboknál. De egészen könnyű hatást sikerült elérni azzal, hogy ezeket a semleges színeket, illetve a mély burgundy színű nadrágot választottam hozzá. Egyébként a kardigán és a kabát szintén saját készítésű darabok, ez azért mindig garantálja egy kicsit, hogy divatban maradjanak. :) És végül néhány szó a nyakláncról: ez szintén egy régi ékszer, még a férjemtől kaptam vagy 10 évvel ezelőtt. Sajnos nehezen tudok a régi daraboktól megszabadulni, de néha azért nem bánom. Az utóbbi időben úgy vettem észre, hogy a nagy, széles, szinte gallérszerű nyakékek visszatértek, főleg hogy feldobjanak például egy egyszerű pulóvert. Ez adta az ötletet, hogy rehabilitáljam ezt a darabot, és a szürke garbóhoz passzintsam, remélem működik.







and the mandatory snowball ... :)

és a kötelező hógolyó ... :)



0 megjegyzés:

Post a Comment