Saturday, February 18, 2012

Autumn Colours

Őszi színek
FASHION ›› Outfits


I've purchased this coat by sales on a very-very good price, and although I knew this is either an autumn item I bought it ... otherwise we will have autumn this year, or? This colour of green is definitely one of mine and I loved the combination with red and orange, as well. The plaid pattern and the cut of coat are also very cool. Because of strong characteristics of these colours and pattern this is a little hard to choose appropriate items underneath. This time I decided to wear an orange sweater and brown pants, additionally a wide leg one which has been back to trends last year. I think it was enough to wear such a simple ensemble, the coat has it all anyway.

Ezt a kabátot az árleszállítások alkalmával vettem nagyon-nagyon jó áron. Habár tudtam, hogy ez tipikusan egy őszi darab, megvettem ... elvégre lesz még ősz az idén, nem? A zöld ezen árnyalata határozottan az én egyik színem, és nagyon tetszett a narancs-piros kombináció is. A kockás minta és a kabát szabása szerintem nagyon tuti. A minta és a színek erős karakterisztikussága miatt azonban egy kicsit nehéz megfelelő darabot választani hozzá. Most egy narancssárga kötött garbó és egy barna nadrág mellett döntöttem, ez utóbbi ráadásul bő trapéz szárú, tavaly ez a szabás is visszatért (bár nem a kedvencem). Szerintem elég volt egy ilyen egyszerű összeállítás, a kabát úgyis mindent visz.









2 megjegyzés:

Post a Comment