Saturday, February 4, 2012

Eskimo Girl

Eszkimó lány
FASHION >> Outfits


Finally the winter has arrived: it's snowing since yesterday and we have now about 25-30 cm. So it gave us a chance to make funny snowy photos :) I rummaged the deep corners of my closet and took these old "eskimo boots" - that is how I called them, I swear this is written on its box as well -, then the old sheepskin jacket with lovely balls. I know these pieces are not up to latest trends, but it was just a fun in the snow and the boots make me always smile. I'm so curious how much snow we will have finally. I keep you informed :)

Végül megérkezett a tél: már tegnap reggel óta esik a hó, most tartunk úgy 25-30 centinél. Így kihasználtuk a lehetőséget, hogy néhány vicces havas képet csináljunk. :) Feltúrtam a szekrényem mélyét, és kihalásztam ezt a régi "eszkimó csizmát" - én mindig így hívtam, esküszöm, a dobozára is ez van írva -, meg a régi irha kabátkát, amin kis bojtok lógnak. Tudom, ezek a darabok nem illeszkednek az utolsó trendekhez, de mi most csak egy kis vidámkodást akartunk a hóban, és ezek a csizmák mindig jókedvre derítenek. Kíváncsi vagyok milyen sok hó lesz itt a vége, majd tudósítok.










0 megjegyzés:

Post a Comment