Wednesday, February 29, 2012

Hello Green Spring

Hello zöld tavasz 
FASHION >> Outfits 


In the end of last week we could finally see the grass under the snow, so I thought it's time to welcome the spring with some lovely fresh colours. I haven't got a green jeans since long, but this year following the trends I was hesitating between the mint and this bright green, you can see my decision. (Telling the truth I think I'm not slim enough for a mint candy:) I've found this self-made knit in the deep of my garderobe and somehow I saw them in harmonic combination right away. This way the spring tricolour of green-blue-gray has been born.

A múlt hét végén végre előbukkant a fű a hó alól, így aztán úgy gondoltam, itt az idő, hogy valami jó kis friss színekkel köszöntsem a tavaszt. Régóta nem volt zöld farmerem, de ebben az évben a trendeket követve két szín között hezitáltam: a menta és ez az élénk zöld, hát láthatjátok a döntésem. (Az igazat megvallva szerintem nem vagyok elég vékony, hogy mentaszínű cukorka legyek :) A szekrényem mélyén megtaláltam ezt a saját készítésű kötött pulóvert is, és valahogy rögtön egy harmonikus párosnak láttam őket. Hát így született meg a zöld-kék-szürke tavaszi trikolór.







0 megjegyzés:

Post a Comment